REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Postanowienia ogólne
Sklep Polfishing.pl obsługiwany przez firmę Polfishing zwaną dalej Polfishing.pl
Warunki dokonywania zakupów
Polfishing.pl prowadzi sprzedaż produktów za pomocą sklepu internetowego dostępnego pod adresem
http://www.polfishing.pl
Firma ARTUR FABIAN POLFISHING została zarejestrowana w dniu 2012-05-01 przez Urząd Miasta Ruda Śląska
NIP: 6411591218
REGON: 242896687
Siedziba firmy: ARTUR FABIAN POLFISHING znajduje się pod adresem:
ARTUR FABIAN POLFISHING
ul. GRODZKA 1/4
41-706 RUDA ŚLĄSKA
Kontakt z firmą e-mail: sklep@polfishing.pl
Kontakt z firmą telefoniczny: +48 608292845 (zalecany kontakt e-mailowy)
Oferta i realizacja zakupów
Zamówienia realizowane są od kwoty 1 zł
W każdej przesyłce z zamówieniem wysyłany jest dokument poświadczający zakup, pragon lub na życzenie faktura ( nie jesteśmy płatkikami Vat )
Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia na stronach sklepu, wybór formy płatności i sposobu przesłania wybranego produktu bądź produktów.
Wszystkie ceny podawane w sklepie Polfishing.pl są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich (PLN).
Sposoby płatności
Na płatność za zakupiony towar czekamy 5 dni roboczych, po tym terminie zamówienie zostaje anulowane.
Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób:
Przelew na rachunek bankowy Polfishing w ING Bank Śląski nr konta:
76 1050 1331 1000 0090 9490 7814
Dane konta dla przelewów z innych banków poza granicami Polski:
ING Bank Śląski S.A.
SWIFT: INGBPLPW
PL76105013311000009094907814
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
Płatność BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzią w Katowicach.
Płatność za pobraniem pocztowym przy odbiorze ( płatne listonoszowi )
Płatność za pośrednictwem systemu PayPal doliczona zostaje prowizja w wysokości 9% do kosztów wysyłki
Płatność za pobraniem pocztowym przy odbiorze ( płatne listonoszowi ) dostępna jest tylko dla zarejestrowanych klientów
Sposoby wysyłki
Firma prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego.
Wszystkie zamówienia realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub za pośrednictwem paczkomatów INPOST 24/7. Koszty przesyłki pokrywane są przez nabywcę towaru, chyba że wartość zamówienia przekracza 300 zł , a klient zapłaci w formie przedpłaty za towar przelewem na nasze konto - wtedy koszty przesyłki (Pocztą Polską) pokrywa Polfishing. W przypadku gdy wartość zamówienia przekracza 300 zł, a klient wybierze formę płatności przy odbiorze ( za pobraniem ) koszty przesyłki pokrywa klient.
Wysyłka za pobraniem pocztowym jest realizowana tylko dla zarejestrowanych klientów.
NIE MA MOŻLIWOŚCI WYBORU GODZINY DOSTARCZENIA, ZALEŻY TO OD POCZTY POLSKIEJ LUB INPOSTU
TERMIN WYSŁANIA PRZESYŁKI
Przesyłki są wysyłane codziennie w dniach roboczych. Po otrzymaniu wpłaty za zakupiony towar przesyłkę wysyłamy w tym samym dniu, lub w nadzwyczajnych sytuacjach maksymalnie do 2 dni roboczych.
KOSZTY WYSYŁKI
Koszty wysyłki wyliczane są automatycznie przez system sklepu wg przybliżonej wagi towaru, oraz gabarytu
LIST POLECONY
List polecony ekonomiczny – waga od 1 gram do 500 gram - 7,9 zł
(Czas dostawy Poczty Polskiej 2-3 dni robocze, maksymalnie 14 dni roboczych)
List polecony priorytetowy – waga od 1 gram do 500 gram - 9,9 zł
(Czas dostawy Poczty Polskiej 1-3 dni robocze, maksymalnie 14 dni roboczych)
PACZKA
PACZKA KURIERSKA POCZTEX -14,40 zł
KURIER INPOST - 17,00 zł
Paczka INPOST (odbiór osobisty w paczkomatach) - 14,50 zł
PRZESYŁKA POBRANIOWA
UWAGA !!! WYSYŁKA ZA POBRANIEM POCZTOWYM REALIZOWANA JEST TYLKO DLA ZAREJESTROWANYCH KLIENTÓW
KURIER POCZTEX - PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM ( TYLKO DLA ZAREJESTROWANYCH KLIENTÓW ) -17,00 zł
INPOST 24/7 PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM (odbiór osobisty w paczkomatach) - 19,50 zł
Gwarancje
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.
Rękojmia
Rękojmia przysługuje Klientom będącym Konsumentem, oraz Przedsiębiorcom dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością.
Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Dodatkowo Klient ma możliwość zamówienia firmy kurierskiej za pośrednictwem Sprzedawcy, która na koszt Sprzedawcy, w dogodnym dla Klienta terminie, odbierze reklamowany Towar celem dostarczenia do Sprzedawcy.
Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres sklep@polfishing.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.
Sprzedawca umożliwia Klientowi będącemu Konsumentem, skorzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem uprawnionym, właściwym dla Sprzedawcy jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Katowicach, ul. Brata Alberta 4, skrytka pocztowa nr 178, 40-951 Katowice http://www.katowice.wiih.gov.plRękojmia
Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności za towar.
W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
Aby odstąpić od umowy zawartej na polfishing.pl, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@polfishing.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres:
ARTUR FABIAN POLFISHING
ul. GRODZKA 1/4
41-706 RUDA ŚLĄSKA
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
ARTUR FABIAN POLFISHING
ul. GRODZKA 1/4
41-706 RUDA ŚLĄSKA
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numer zamówienia
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Oświadczam że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w [miasto]. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Postanowienia końcowe
Polfishing.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.
Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: sklep@polfishing.pl
Dane dotyczące numeru karty płatniczej i rachunku bankowego, nie są znane Polfishing.pl . Autoryzacja elektronicznych form płatności odbywa się na stronach internetowych odpowiednich banków.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie artykuły kodeksu cywilnego.
O sklepie | Regulamin | Kontakt | Pomoc | Adres i dane firmy | Jak kupować | Polityka Prywatności | Sprzedaż hurtowa | 3957740 |